fbpx

Facebook Public Pages: No more “Like” button

Ετοιμαστείτε ψυχολογικά... Το Facebook θα αφαιρέσει το κουμπί “Like” για σελίδες,  No more ‘Like’ button  θα εμφανίζει μόνο τους Ακόλουθους και θα έχει μια ειδική ροή ειδήσεων όπου οι χρήστες θα μπορούν να συμμετέχουν σε συνομιλίες, να αλληλεπιδρούν με συναδέλφους και να αλληλεπιδρούν με θαυμαστές. Ο νέος επανασχεδιασμός άρχισε να κυκλοφορεί από στις 6 Ιανουαρίου.
 

“Καταργούμε τις επισημάνσεις ” Μου αρέσει ” και εστιάζουμε στους ακόλουθους για να απλοποιήσουμε τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες συνδέονται με τις αγαπημένες τους σελίδες”, δήλωσε το Facebook σχετικά με τον επανασχεδιασμό.

 
Οι αξιοσημείωτες αυτές αλλαγές περιλαμβάνουν μια επανασχεδιασμένη διάταξη, Ροή ειδήσεων, εύκολη πλοήγηση, ενημερωμένα στοιχεία ελέγχου διαχειριστή βάσει εργασιών, ενεργές πληροφορίες και δυνατότητες ασφάλειας.
**Επί του παρόντος, τα δημόσια πρόσωπα που συμμετέχουν στη δοκιμή περιλαμβάνουν ηθοποιούς, συγγραφείς, δημιουργούς και μια μικρή χούφτα οντοτήτων μέσων, όπως συγκροτήματα και βιβλία. Εάν συμπεριληφθούν στη δοκιμή, οι Σελίδες θα δουν μια επιλογή να συμμετέχουν για να δοκιμάσουν τη νέα εμπειρία όταν είναι συνδεδεμένοι σε κινητά.
Οι χρήστες θα μπορούν πλέον να πλοηγούνται γρήγορα μεταξύ προσωπικού προφίλ και σελίδων. Με τα νέα στοιχεία ελέγχου διαχειριστή, οι χρήστες θα μπορούν να επιλέξουν αν θα παρέχουν πλήρη έλεγχο ή μερική πρόσβαση στους διαχειριστές σελίδων.
Θα μπορούν να παραχωρούν διαφορετικά επίπεδα πρόσβασης για τη διαχείριση συγκεκριμένων εργασιών, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών, των διαφημίσεων, του περιεχομένου, της δραστηριότητας και των μηνυμάτων κοινότητας. Αυτό θα διασφαλίσει επίσης την ασφάλεια και την ακεραιότητα του λογαριασμού.
Τα νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας θα διασφαλίσουν τη σωστή ανίχνευση ανεπιθύμητων μηνυμάτων και λογαριασμών πλαστοπροσωπίας.
 
Στο News Feed θα εμφανίζει και θα προτείνει νέες συνδέσεις που περιλαμβάνουν άλλα δημόσια πρόσωπα, σελίδες, ομάδες και δημοφιλές περιεχόμενο. Τα σχόλια από δημόσια πρόσωπα θα εμφανίζονται επίσης στην κορυφή. Οι χρήστες θα μπορούν να παρακολουθούν απευθείας σελίδες από σχόλια και δημοσιεύσεις προτάσεων.
 
Αυτή η αλλαγή αντικατοπτρίζει καλύτερα την πραγματική προσέγγιση “ενδιαφερομένων” της σελίδας. Πολλοί άνθρωποι έχουν κάνει «Like» σε διάφορες σελίδες όλα αυτά τα χρόνια, αλλά στη συνέχεια δεν τις ακολούθησαν  καθώς ξεπέρασαν το ενδιαφέρον τους. (Ή κάναν Like στη Σελίδα ως χάρη, μετά την αποστολή ενός αιτήματος, ενός διαγωνισμού για παράδειγμα.) Ο αριθμός των Ακολούθων, εν τω μεταξύ, δείχνει πόσα άτομα μπορούν πραγματικά να λάβουν την ενημέρωση της Σελίδας στη Ροή Ειδήσεων (News Feed).
Έχοντας και τις δύο επιλογές ήταν μια περίπλοκη διαδικασία όπου οι χρήστες καναν «like» πρώτα σε μια σελίδα, η οποία δημιουργούσε αυτόματη παρακολούθηση, αλλά το άτομο μπορεί στη συνέχεια να έφευγει από αυτό, αλλάζοντας τις ρυθμίσεις του ανά πάσα στιγμή. Οι ιδιοκτήτες σελίδων θεωρούν ότι αυτό προκαλεί σύγχυση και δεν βοηθά, επειδή θέλουν να αλληλεπιδρούν με ακόλουθους που ενδιαφέρονται πραγματικά για τη σελίδα και το περιεχόμενό της.
Η δοκιμή εκτελείται τώρα στην εφαρμογή Facebook για κινητά, αλλά δεν περιορίζεται μόνο σε εκείνους που βλέπουν την απλοποιημένη σχεδίαση εφαρμογών .Το Facebook δεν κοινοποιεί πότε η ενημέρωση θα κυκλοφορήσει ευρύτερα, καθώς αυτό εξακολουθεί να θεωρείται δοκιμή προς το παρόν.
Επτά τρικ για καλύτερη αναζήτηση στο Google

Επτά τρικ για καλύτερη αναζήτηση στο Google

Μπορείτε επίσης, να βρείτε εφαρμογές οι οποίες δεν φανταζόσασταν πως υπήρχαν…

Πρόκειται σίγουρα για την πλέον εξελιγμένη και ενημερωμένη μηχανή αναζήτησης, είναι η νούμερο ένα ιστοσελίδα στον κόσμο, σε αριθμό επισκεπτών και είναι μάλλον βέβαιο πως κάθε ένας από εμάς τη χρησιμοποιεί ως βασικό εργαλείο για την εργασία ή τη διασκέδασή του.

Read More »

Τι είναι social bookmarking;

Τι είναι social bookmarking;

Μία πάρα πολύ σημαντική ενέργεια προώθησης για την ιστοσελίδα σας είναι το social bookmarking. Όταν επισκέπτεστε διάφορες ιστοσελίδες στο internet, είναι πολύ πιθανό να εντοπίσετε κάποιες ιστοσελίδες που να σας ενδιαφέρουν πιο πολύ από τις άλλες και να θέλετε να μοιραστείτε την εμπειρία σας με άλλους.

Read More »

Πως γράφουμε ένα άρθρο φιλικό για τις μηχανές αναζήτησης;

Πως γράφουμε ένα άρθρο φιλικό για τις μηχανές αναζήτησης;

Κατ’ αρχήν πριν γράψετε ένα άρθρο, θα πρέπει να έχετε αποφασίσει ποια θα είναι η βασική λέξη κλειδί ή αλλιώς το βασικό σας keyword που θέλετε να κυριαρχεί στο άρθρο σας ώστε να “καταλάβουν” οι μηχανές αναζήτησης ότι το άρθρο σας είναι απόλυτα σχετικό με το keyword αυτό.

Read More »