19 Δεκ

Τι κάνει ένα Microsite επιτυχημένο?

Ένα microsite έχει τη δύναμη να επισημάνει ένα προϊόν, να προωθήσει ή να αυξήσει μια εκστρατεία μάρκετινγκ με έναν τρόπο που η πλήρης ιστοσελίδα ή οι πιο παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ δεν μπορούν. Το Microsite είναι ξεχωριστό από το πλήρες web site της εταιρείας σας και είναι αφιερωμένο στην εξυπηρέτηση ενός σκοπού – την κατάργηση της ακαταστασίας και των αντιπερισπασμών που υπάρχουν σε μια πλήρη ιστοσελίδα .

Ένα microsite έχει τη δύναμη να επισημάνει ένα προϊόν, να προωθήσει ή να αυξήσει μια εκστρατεία μάρκετινγκ με έναν τρόπο που η πλήρης ιστοσελίδα ή οι πιο παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ δεν μπορούν. Το Microsite είναι ξεχωριστό από το πλήρες web site της εταιρείας σας και είναι αφιερωμένο στην εξυπηρέτηση ενός σκοπού – την κατάργηση της ακαταστασίας και των αντιπερισπασμών που υπάρχουν σε μια πλήρη ιστοσελίδα .

Πότε θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα;

Αν ψάχνετε να προωθήσετε μια συγκεκριμένη καμπάνια, τότε ένα microsite είναι μια πολύ καλή λύση. Ένα microsite – είναι χωριστό από την ιστοσελίδα σας – μπορεί να χρησιμοποιήσει διάφορες μορφές του branding σας σε νέο κοινό. Το πρώτο βήμα για να καθοριστεί αν ένα microsite θα δώσει αξία στο brand σας είναι να αξιολογήσετε τις μάρκετινγκ ανάγκες σας. Ένα microsite είναι μια τέλεια λύση για τη δημιουργία ενός αποκλειστικού χώρου για την καμπάνια ή το προϊόν σας. Αντί να προσφέρει πολλές επιλογές πλοήγησης σαν μια πλήρη ιστοσελίδα, οδηγεί τους χρήστες σε έναν συγκεκριμένο σκοπό ή στόχο.

Υπάρχουν ορισμένα χαρακτηριστικά που δημιουργούν ένα αποτελεσματικό microsite.

01. Επικεντρωνόμαστε στο θέμα

Δεδομένου ότι οι πολλές επιλογές μιας πλήρους ιστοσελίδας έχουν αφαιρεθεί από ένα microsite, έχει χώρο για να δώσει πληροφορίες σε βάθος και να εστιάσει σε ένα θέμα ή προϊόν. Εάν οι χρήστες κάνουν κλικ στο microsite σας, είναι πιθανό να ενδιαφέρονται για το περιεχόμενό του, γι ‘αυτό είναι σημαντικό να τους προσφέρουμε ποιοτικές πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα. Μένοντας επικεντρωμένοι στο θέμα καταφέρνουμε να δώσουμε ένα αποτελεσματικό μήνυμα και αποφεύγεται η σύγχυση.

02. Ποιότητα πληροφοριών

Κατά το σχεδιασμό ενός microsite, εξετάζουμε το στόχο που προσπαθούμε να επιτύχουμε. Μπορεί να θέλετε να ευαισθητοποιήσετε το κοινό σε ένα συγκεκριμένο θέμα και να δημιουργήσετε μια πρόσκληση σε δράση, να παρακινήσετε τους χρήστες να κάνουν μια αγορά ή να ξεκινήσετε μια εκστρατεία μάρκετινγκ που να οδηγεί τελικά τους χρήστες να αναγνωρίζουν εμπορικό σας σήμα. Όταν είναι έτοιμος ο στόχος σας, προσαρμόζουμε τις πληροφορίες σας έτσι ώστε να είναι σύντομες και περιεκτικές για την επίτευξη αυτού του στόχου. Οι χρήστες θα πρέπει να είναι σε θέση να κατανοήσουν αμέσως το σκοπό του microsite σας, καθώς και να αποκτήσουν χρήσιμες πληροφορίες από αυτό. Οι πληροφορίες είναι αυτό που αναδεικνύουν ένα πραγματικά καλό microsite, διότι επιτρέπει στην ιστοσελίδα να ολοκληρώσει μόνη το σκοπός της.

03. Δημιουργικό σχεδιασμό και συμμετοχή interaction

Ένα microsite είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να επεκταθούμε έξω από το σχεδιασμό της κύριας ιστοσελδας σας και να αναδείξουν το στυλ και τις ικανότητές σας. Θα μπορούσαμε να απεικονίσουμε το εμπορικό σήμα σας σε ένα νέο τόνο . Και πέρα από την αισθητική του σχεδιασμού, μια εύκολη και ελκυστική interaction χρήση θα κάνουν την εμπειρία πιο ευχάριστη και ωφέλιμη για τους χρήστες σας.

takeaways

Όπως μπορείτε να δείτε, υπάρχουν ατελείωτες δυνατότητες για microsite σας , ο σχεδιασμός, το στυλ, το περιεχόμενο και το μήνυμα. Αυτή είναι η ομορφιά σ΄αυτές τις ιστοσελίδες: επειδή είναι ξεχωριστό από το μεγαλύτερο και δυσκίνητο web site σας, θα παραμείνει ευέλικτο και επικεντρωμένο.

Ωστόσο, προκειμένου να έχουμε ένα επιτυχημένο microsite πρέπει να:

• Προσδιορίστε το κοινό-στόχο σας για το συγκεκριμένο προϊόν ή την εκστρατεία.

• Περιορίστε το site σε ένα πολύ συγκεκριμένο θέμα.

• Συμπεριλάβετε άφθονες, υψηλής ποιότητας ,πληροφορίες σχετικά με αυτό το θέμα.

• Χρησιμοποιήστε ένα δημιουργικό σχέδιο και μια εξαιρετική εμπειρία στο χρήστη.

Όταν ξεκινάμε ένα web site είναι τόσα πολλά αυτά που πρέπει να σχεδιαστούν και να εξεταστούν πριν καν ξεκινήσει η δημιουργία του – το περιεχόμενο , το κοινό , οι στόχοι, η χρηστικότητα , ο συνδυασμός χρωμάτων και τόσα άλλα . Από την άλλη φαίνεται ότι ο σχεδιασμός ενός microsite είναι πιο εύκολο να εκτελεστεί .