19 Μαρ

Συμβουλές για το e-shop σας

– Περιγράψτε όσο το δυνατόν καλύτερα το κάθε προϊόν , όχι απαραίτητα με μακροσκελή άρθρα.

– Περιγράψτε όσο το δυνατόν καλύτερα το κάθε προϊόν , όχι απαραίτητα με μακροσκελή άρθρα .Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του επισκέπτη και σκεφτείτε τι θα ήταν αυτό που θα ψάχνατε στο e-shop από ένα προϊόν.( Είναι αυτονόητο ότι τα κείμενά σας δεν πρέπει να περιέχουν ορθογραφικά λάθη.)

**Σκεφτείτε … Ο επισκέπτης ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ , ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΓΓΙΞΕΙ… επομένως περιγράψτε το σωστά .

– Φωτογραφίστε το προϊόν σωστά και πολλάκις . Ευτυχώς έχουμε φτάσει στην εποχή που η φωτογραφία πλέον πλησιάζει την πραγματική εικόνα κατά πολύ , σχεδόν όλοι έχουμε κάμερες υψηλής ανάλυσης είτε στα κινητά τηλέφωνά μας είτε σε φωτογραφικές κάμερες και με μερικές «ιντερνετικές συμβουλές φωτογράφισης» θα έχουμε σχεδόν άψογα αποτελέσματα . Βασική πηγή των προϊόντων σας μπορεί να είναι το site του κατασκευαστή ή της εταιρίας παραγωγής. Αν δεν έχετε καμία επαφή με το αντικείμενο , πραγματικά , μην διστάσετε να προσλάβετε κάποιον επαγγελματία , μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις , φανταστείτε πόσα ευρώ μπορεί να είναι μία ΣΩΣΤΗ ΕΙΚΟΝΑ….

– Απαντήστε στα e-mail το πολύ μέσα σε 12 ώρες. Η καθυστέρηση δείχνει έλλειψη οργάνωσης και εν κατακλείδι εμπιστοσύνης . Μια υποτιθέμενη καθυστέρηση παράδοσης ίσως και να μπορεί να δικαιολογηθεί (απόσταση, καιρικές συνθήκες , μεταφορικές, ελληνικό δημόσιο κτλ) , η καθυστερημένη απάντηση σε ένα mail είναι αδικαιολόγητη ,ειδικά τώρα που όπου και να βρισκόμαστε μπορούμε μέσω του κινητού μας να ενημερωθούμε για τα Mail μας.

– Στείλτε τα προϊόντα γρήγορα και με την ταχύτερη μέθοδο. Μόλις ο πελάτης προβεί σε κάποια αγορά μέσω του e-shop σας ,ανυπομονεί να παραλάβει την παραγγελία του . Αν έχει σύντομα στα χέρια του την αγορά του, είναι επιβεβαιωμένο ότι όχι μόνο θα επανέλθει στο e-shop σας αλλά θα σας διαφημίσει και στον περίγυρό του για την ταχύτητα και την ανταπόκρισή σας . Η ευέλικτη , γρήγορη και οικονομική διανομή μπορεί να είναι ο σημαντικός παράγοντας που θα διαφοροποιήσει το e-shop σας από τα υπόλοιπα.

Μέσα στο e-shop βάλτε σε ένα εμφανές σημείο τους τρόπους και το κόστος αποστολής , μη βάζετε τον επισκέπτη να ψάχνει πώς θα παραλάβει και πόσο θα του κοστίσει, θα πρέπει να νιώθουν σίγουροι ότι η πληρωμή τους θα γίνει με ασφαλή τρόπο και ότι θα λάβουν τα προϊόντα τους γρήγορα.

Η αρχική σελίδα του e-shop σας είναι η «βιτρίνα» σας. Εκμεταλλευτείτε την …Βάλτε μπροστά τους «κράχτες» σας. Χρησιμοποιήστε στην αρχική σελίδα τα Καλύτερα και τα Νέα προϊόντα σας, κάποιες φορές και τα φθηνότερα… Αιχμαλωτίστε τον επισκέπτη από την πρώτη κιόλας είσοδο του στο e-shop σας , με εντυπωσιακές φωτογραφίες , μικρές περιγραφές, προσφορές και εκπτώσεις, μόνο έτσι θα του κεντρίσετε το ενδιαφέρον να προχωρήσει προς τα μέσα . Κάντε την καθαρή και καλόγουστη, ευανάγνωστη και οικεία.

– Δημιουργείστε προσφορές και εκπτώσεις . Κάντε ένα πλάνο και δημιουργείστε ημερήσιες , εβδομαδιαίες ή και μηνιαίες εκπτώσεις, φυσικά ο καλύτερος τρόπος προώθησης είναι το ιδιο το e-shop σας. Ανάμεσα στις κατηγορίες των προϊόντων και υπηρεσιών σας δημιουργείστε και μια ενότητα Προσφορές , Προτάσεις που θα ανανεώνεται καθημερνά, ώστε να κεντρίσετε το ενδιαφέρον του επισκέπτη και να επισκεφτεί εκ νέου το e-shop σας.

Συνεχίζεται …

Γράφει: Κατερίνα Μαΐδου