27 Απρ

Συμβουλές για το e-shop σας … (2ο Μέρος)

Συμβουλές για επιτυχιμένο E-shop…

Το προϊόν σας έχει πολλά χρώματα; Παρουσιάστε τα όλα με φωτογραφίες. Είναι πολύ σημαντικό το e-shop σας να φαίνεται προσεγμένο και ότι αφιερώσατε χρόνο στις λεπτομέρειες . Πρέπει ο πελάτης να νιώσει πως ξοδέψατε τον χρόνο και τον κόπο σας σε κάτι που αξίζει , ώστε να το πιστέψει και αυτός με τη σειρά του κα να το αγοράσει .

– Ο σωστός σχεδιασμός θα απογειώσει τις πωλήσεις. Σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως το διαδίκτυο πρέπει να αναδείξετε το e-shop σας με τον καλύτερο και φιλικότερο τρόπο Δεν μπορείτε να έχετε μια κακής ποιότητας ιστοσελίδα και να περιμένετε οι πελάτες να αγοράσουν από αυτήν, δεν πρόκειται να συμβεί αυτό. Χρησιμοποιείστε pal αποχρώσεις και λευκό φόντο ώστε να μην αποσπάτε η προσοχή από το προϊόν , ασχοληθείτε περισσότερο με τα γραφικά των προϊόντων , των προσφορών , των εκπτώσεων και γενικότερα των στοιχείων που επιθυμείτε να αναδείξετε περισσότερο πχ. Brand name μεγάλων και γνωστών εταιρειών . Δώστε στον επισκέπτη τη δυνατότητα να επιλέξει ο ίδιος την ταξινόμηση των προϊόντων που θέλει να δεί , ανάλογα με την τιμή (αύξουσα- φθίνουσα ), τον κατασκευαστή και το όνομα .

*Βάλτε ένα φίλο να περιηγηθεί στο e-shop σας και να προσπαθήσει να αγοράσει κάτι από αυτό καταγράφοντας τα σημεία που τον δυσκόλεψαν , τον μπέρδεψαν ή ήταν ασαφή .Τα αποτελέσματα θα σας αφήσουν άναυδους .

– Το e-shop σας πρέπει να είναι εύκολο και λειτουργικό. Οργανωθείτε πριν ξεκινήσετε την ενημέρωση του. Δημιουργείστε τις κατηγορίες σας έτσι ώστε να μην χρειάζεται να κάνει ο επισκέπτης πάνω από, το πολύ ,δύο κινήσεις για να βρει αυτό που ψάχνει, για το λόγο αυτό θα πρέπει να υπάρχει στο e-shop και μια μηχανή αναζήτησης. Επιπλέον μια εύκολη διαδικασία παραγγελίας ,δίχως να είναι απαραίτητη η εγράφη του επισκέπτη , καθώς και η δημιουργία μιας ενότητας , σε εμφανές σημείο , «αγορά βήμα προς βήμα» για τους άπειρους χρήστες, θα διευκολύνει ακόμη περισσότερο μια αγορά. ρέπει να υπάρχουν κατηγοριοποιήσεις που να διευκολύνουν τον επισκέπτη ώστε να κατευθυνθεί εύκολα εκεί που θέλει μέσα στην ιστοσελίδα σας. Σερφάροντας σε ιστοσελίδες στο διαδίκτυο, σχετικές με το θέμα σας, μπορείτε να πάρετε ιδέες για τις κατηγοριοποιήσεις που μπορείτε να κάνετε στην ιστοσελίδας σας.

Πολύγλωσσο e-shop… τολμήστε το . Γνωρίζοντας ότι το ποσοστό των ανθρώπων που μιλούν άλλη γλώσσα, στην χώρα , έχει αυξηθεί ,κρίνεται αναγκαίο να προσαρμοστεί το e-shop σας σε αυτή την κατάσταση. Καλό θα ήταν λοιπόν να μεταφραστεί στις γλώσσες εκείνες που έχουν τη μεγαλύτερη απήχηση . Επιπλέον αν μέσα στις επιδιώξεις σας συγκαταλέγεται και η εξάπλωση της επιχείρησης σας σε άλλες χώρες , δεν υπάρχει λόγος να μην είναι μεταφρασμένο το site σας εξ αρχής . Είναι περιττό να αναφέρουμε ότι η μετάφραση επιβάλλεται να γίνει από κάποιον γνώστη της εκάστοτε γλώσσας και όχι από κάποια μηχανή γρήγορης μετάφρασης πχ. Google Translate .

– «Σχετικά Προϊόντα» και «Προϊόντα Που Αγόρασαν Άλλοι Χρήστες». Γρήγορο ,χρήσιμο και αποτελεσματικό trick προώθησης παρόμοιων προϊόντων . Τα «σχετικά προϊόντα» είναι ένας αποδοτικός τρόπος για να παρουσιάσετε περισσότερα προϊόντα της ίδιας κατηγορίας , ενώπαράλληλα τα «Προϊόντα Που Αγόρασαν Άλλοι χρήστες» δείχνουν τις προτιμήσεις των χρηστών και εν κατακλείδι λειτουργούν διαφημιστικά για τον ολοκληρωμένο κατάλογο. Προτιμήστε και επιδιώξτε να συμπεριλαμβάνονται και τα δύο στο e-shop σας.

Συνεχίζεται …

Γράφει: Κατερίνα Μαΐδου

Share this